11.07.2008

EKTOΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ...

http://www.georgezervoulakos.blogspot.com/
Ο ΝΕΟΣ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ....
Ο κάθε διερχόμενος από το ΥΠΠΟ υπουργός οραματίζεται έναν καινούργιο Νόμο για τον κινηματογράφο, πλήν όμως τα διάφορα σχέδια δεν ευδοκίμησαν τόσο ώστε να πάνε στη βουλή, μείνανε στο δρόμο μαζί με τους οραματιστές υπουργούς.
Αλλάξανε οι υπουργοί άφησαν όμως πίσω τους έναν εσμό ανειδίκευτων ειδικών που μπλέκανε τα μπούτια τους σε κάθε προσπάθεια και κάνανε κοκτέηλ άρθρων και διατατάξων αλληλογρονθοκοπούμενων.
Ο ώς τα τώρα Υπουργός έκανε τη σκέψη να προσλάβει καταξιωμένους σκηνοθέτες για να γράψουν το σενάριο και να σκηνοθετήσουν το νέο Νόμο. Αμ δε! το αποτέλεσμα ήταν ένα ανελλήνιστο χαρμάνι γλώσσας και ασυναρτησίας.
Ο Υπουργός φώναξε τους επαγγελματίες και παρουσίασε το πόνημα της διάσημης επιτροπής του. Οι σκηνοθέτες συνεπικουρούμενοι από τα σωματεία του χώρου πλην της σοβαρής ΕΤΕΚΤ είχανε συντάξει κι αυτοί ένα σχέδιο σε καλύτερα ελληνικά αλλά κατά τα άλλα μια μερίδα από τα ίδια. Και τα δύο σχέδια νομοθετούσαν για τον κινηματογράφο του 1930 !
ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ!
Όλοι αυτοί είχανε κινητό τηλέφωνο και γνώριζαν ότι τα πάντα στο οπτικοακουστικό έχουν ανεπιστρεπτί αλλάξει. Αυτοί σταθερά ή οξυγονοκολλημένοι πάνω στο σταυρό της Μάλτας των αδελφών Λυμιέρ μουλαρώσανε, σε κάθε πρόοδο. Αυτό τους βόλευε αυτόν τον πρωτόγονο κινηματογράφο κουτσά- στραβά ξέρανε...Κι αυτόν υπεράσπιζαν γιατί το Νέο είναι ο εχθρός κάθε δήθεν "προοδευτικού"...
Ο Υπουργός ΣΕ ΡΟΛΟ ΠΙΛΑΤΟΥ σκέφτηκε πολιτικά και τους ζήτησε να ορίσουν αυτοί μια τριμελή επιτροπή και μέσα σε ελάχιστο χρόνο να παρουσιάσουν ένα χαρμάνι σχεδίου με σκοπό να το παρουσιάσει κατά το φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης. Έγινε δια βοής στο γόνατο μια περίεργη επιτροπή ερασιτεχνών νομοπαρασκευαστών και έδωσε στον Υπουργό το πόρισμά της. Το μόνο πρωτότυπο ήταν πως στην επιτροπή αυτή ορίστηκε και μουσικοσυνθέτης πιθανόν για τη μελοποίηση του πληκτικού σχεδίου, που ήταν ένα ατυχές συμπίλημα όλων των προηγούμενων σχεδίων ακόμα και του καταγέλαστο σχεδίου Τατούλη. Άλλωστε ο ένας από τους τρεις ήτανε βασικός συντάκτης και του επαράτου σχεδίου Τατούλη.
Κατά τ΄άλλα μια μερίδα από τα ίδια: Κινηματογράφος της πλειστοκαίνου εποχής…
Μα σε ποιο αιώνα ζουν οι άνθρωπο; Δεν κυκλοφορούν στο δρόμο ούτε στο Διαδίκτυο;
Δεν ανοίγουν καμιά κινηματογραφική φυλλάδα να πληροφορηθούν ότι οι μάγκες Αμερικάνοι φτάχνουν κατ' αρχήν τώρα 3.500 ψηφιακές αίθουσες στη Ευρώπη; Ξέρουν τι πα να πει αυτό:
Το τσουνάμι φουκαραδάκια έχει ξεκινήσει και όπου να είναι μας σαρώνει όλους μαζί.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΕΡΒΟΥΛΑΚΟΣ
Κινηματογραφιστής