12.06.2012

TIME MAGAZINE MENTIONS GREEK NEONAZI PARTY SUPPORTING ATHLETE'S TWEET AS THE NO 2 WORST TWEET OF 2012

The International Olympic Committee boasted that this year’s Summer Games would be the most social games yet, with some outlets going so far as to dub them the “Socialympics.” Along with creating official Olympic hubs on social media platforms like Facebook and Google+, the IOC issued updated social media, blogging and Internet guidelines, encouraging all participants to tweet – as long as the messages were “dignified and in good taste.” But that didn’t stop Greek triple jumper Voula Papachristou, whose tweet got her banned from the Games before they even began. She was quickly followed by Swedish soccer player Michel Morganella, who was sent home after tweeting a racist remark hours after the Swiss team was beat by the South Koreans.

Read more: http://newsfeed.time.com/2012/12/04/top-10-news-lists/slide/oprah-stumbles/#ixzz2EJ2vTWSp



H (EK-)ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ (ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ...




H (EK-)ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ (ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ)
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ....

Γράφει ο Λιάκος Μπουρνόβας

Οι “βιτρινάνθρωποι” (the frontmen): Eνας πρώην ιδιοκτήτης πιτσαρίας και δυο μετριότατοι δικηγορίσκοι. Ο ένας από αυτούς μάλιστα είχε ψηφίσει και νόμο για την απαλλαγή όσων κλέβουν από οποιαδήποτε ποινική ευθύνη, ο περίφημος  νόμος περί  μη “ευθύνης” υπουργών.

Ο στόχος: Mετά το στρατιωτικό διαμελισμό της Γιουγκοσλαβίας σειρά είχε η Ελλάδα. Πλούσια σε κοιτάσματα φυσικού αερίου, πετρελαίου και χρυσού, με καίρια γεωστρατηγική θέση για τον έλεγχο Βαλκανίων, Μέσης Ανατολής, Δυτικής Ευρώπης.
Αυτή τη φορά ο οικονομικός, και όχι ο στρατιωτικός, διαμελισμός θα οδηγούσε σε κοινωνική αποσύνθεση, απόλυτη εξαθλίωση, και, φυσικά, την άνοδο του νεοναζισμού που μέλλει να παίξει τον “ρόλο” του“κακού μπάτσου” του συστήματος σε απόλυτη συνεργασία με το παρακράτος των μυστικών υπηρεσιών, και των χαφιέδων, και τη, φημολογούμενη, χρηματοδότηση των Ελλήνων εφοπλιστών με τις 70 φοροαπαλλαγές.


Το μέσο: ΄Ελλειψη ιστορικής γνώσης και παιδείας. Απόκρυψη, διαστρέβλωση της Ελληνικής Ιστορίας και του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού. Διαγραφή, καταστροφή και πλήρης απάλειψη της Ελληνικής Παιδείας από τα γενοφάσκια της. Την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Με βιβλία πληρωμένα από τους ΄Ελληνες φορολογούμενους (θυμάστε το Ρεπούσειο “...συνωστισμό της Σμύρνης” καθαγιασμένο από τον Κώστα Καραμανλή που ...λάτρευε, υποτίθεται, τα “Ματωμένα Χώματα” και επιδοτούσε τον ΠΑΣΟΚΟ Κουτσομύτη με εκατομμύρια ευρώ μέσω της ΕΡΤ). Με “τηλεοπτικές σειρές”  ψευδοντοκιμαντέρ όπως εκείνη για το 1821, με “συγγραφέα” τον κρατικοδίαιτο ...Τατσόπουλο, το απόλυτο αρσενικό του Κολονακιώτικου (φραπεδό-)κάμπου που ¨...επιδοτούν" εξίσου γενναιόδωρα οι ΄Ελληνες φορολογούμενοι με 500.000 ευρώ την 4ετία, για να (εξ-)ευτελίζει τον εαυτό του, τις συζύγους του και τα παιδιά του. 
Φυσικά, κανείς δεν θα θυμάται την "πολιτιστική προσφορά" του "λογοτεχνικού γίγαντα" Τατσόπουλου σε λίγο καιρό. 
Αξιοσημείωτο είναι ότι ο προαναφερόμενος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ κατά τη διάρκεια της μέχρι τώρα κοινοβουλευτικής του θητείας. Ούτε μια τόση δα πρόταση. Ούτε μια καταγγελία για τους ηθοποιούς, τεχνικούς, συγγραφείς, σκηνοθέτες, σεναριογράφους που μαστίζονται από την  ανεργία και την πείνα! Που να βρεθεί ο χρόνος άλλωστε; H ομφαλοσκόπηση επί 24ωρης βάσης είναι χρονοβόρο σπορ αν δεν το γνωρίζaτε!

Η κατάσταση των πραγμάτων: Η οικονομική και κοινωνική κρίση στην Ελλάδα ΔΕΝ αντανακλάται στον κινηματογράφο και στην οπτικοακουστική παραγωγή γενικότερα.  

Αφήνω κατά μέρος το οπτικοακουστική παιδεία και πολιτισμό για το οποίο χρειάζονται χιλιάδες ώρες ήχου και εικόνας για να αναλυθεί πληρέστατα και εμπεριστατωμένα η σταδιακή υποβάθμιση που οδήγησε στην τωρινή ανυπαρξία του.

Αυτός ήταν ανέκαθεν ο στόχος. Και επετεύχθη!

Οι κρατούντες ήθελαν να “ελέγχουν” τον κόσμο, τη μάζα, τα κουκιά ντε! Οι ψηφοφόροι, τα πρόβατα, τα ψηφαλάκια ντε!, ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να αποκτήσουν παιδεία (και οπτικοακουστική παιδεία), κριτική σκέψη, ευθυκρισία γιατί τότε θα ξεσηκώνονταν και οι δέκα οικογένειες που ήλεγχαν και εξακολουθούν να ελέγχουν την Ελλάδα, αν και το σκαρί της διαπλοκής ...τρίζει άσχημα τα τελευταία τρία χρόνια, θα έχαναν το κοντρόλ και την...”μάσα”. 

ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ τα “μοσχάρια” προς...πάχυνση και σφαγή στην μεγάλη ...επιδοτούμενη φάρμα των ζώων να γνωρίζουν οτιδήποτε πόσο μάλλον την ιστορία τους και τον πολιτισμό τους.  (΄Ηταν must που θα έλεγε και ο  “βιτρινάνθρωπος” του Λαλιώτικου ΠΑΣΟΚ Πέτρος Κωστόπουλος). 
Η τελευταία ...μπάζα της "διαπλοκής" είναι η πώληση, με το ...αζημίωτο, βέβαια, των φυσικών κοιτασμάτων αερίου και πετρελαίου της Ελλάδας.
(...) ΄Ηταν κρίσιμο λοιπόν να διαμορφωθεί μία μάζα που θα άγεται και θα φέρεται κατά το δοκούν και θα ασχολείται με showmance (ανύπαρκτους) έρωτες ατάλαντων κομμωτριών από τη Θεσσαλονίκη, τα εσώρουχα της 50χρονης σιτεμένης και “πολυμεταχειρισμένης” ξανθιάς παρουσιάστριας, τους “στημένους” αγώνες του ποδοσφαιρικού στοιχήματος και για όσους ήθελαν μια “επίφαση” κουλτούρας της σφαλιάρας πριν το δελτίο των 8:30 τις "σαπουνόπερες" του Μegalou κρατικοδίαιτου, και καταχρεωμένου, καναλιού.
Σε αυτό τον “ιερό” στόχο του συστήματος της “διαπλοκής”, της χειραγώγησης δηλαδή  των άβουλων, καναπεδάτων μαζών-καταναλωτών στάθηκαν αρωγοί οι ιδιώτες και επιδοτούμενοι με αεριτζίδικα τραπεζικά... δάνεια καναλάρχες, που λειτουργώντας παράνομα κι έχοντας “αποσπάσει” πειρατικά τις τηλεοπτικές συχνότητες, ενδιαφερόντουσαν μόνον για διαπλεκόμενα deals και “φθηνό τηλεοπτικό αέρα” και όχι content (περιεχόμενο, δηλαδή τηλεοπτικές σειρές και τηλεταινίες), oi γνωστοί εκδότες του lifestyle (και τώρα του άρθρου, και του ...λόφου, 99 της ...Μυκόνου!) που ανέδειξαν την έπαρση σε ταλέντο, την άγνοια σε υπέρτατο χάρισμα, και την κομπορρημοσύνη σε θε'ι'κή ...επιφώτιση στα Βλάχικα της Βάρης (που σύντομα θα γίνουν της Βα...ιμάρης)!
Από κοντά και το διεφθαρμένο Υπουργείο Πολιτισμού, με την “παράγκα” του Κέντρου Κινηματογράφου, τις μεικτές "μα΄ι΄μού" συμπαραγωγές της ΕΡΤ , τις "επιδοτήσεις για τον ...πολιτισμό" από τον ΟΠΑΠ του τζόγου.  Τις ταινίες που ΔΕΝ  βλέπονταν αλλά με το στανιό έχριζαν και, εξακολουθούν, να χρίζουν οι εγκάθετοι... κριτικοί και συντάκτες του "πολιτιστικού...ρεπορτάζ" (copy paste δηλαδή των δελτίων τύπου των κρατικών αρχών) 
A-ΡΙ-ΣΤΟΥ-ΡΓΗ-ΜΑ-ΤΑ! 
Θυμίζω ότι υπεύθυνος για τη χρεωκοπία της Θεσσαλονίκης Πολιτιστικής Πρωτεύουσας είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Καθώς  επίσης και του Υπουργείου Πολιτισμού στούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004. Το τελευταίο από κοινού με τον "πολιτικό κολοσσό" της ΝΔ Λιάπη. 
Αυτές οι δυο οικονομικές και πολιτιστικές "χρεωκοπίες"  ήταν μόνο η πρόβα τζενεράλε. Σχεδόν είκοσι χρόνια αργότερα, από τη Θεσσαλονίκη Πολιτιστική Πρωτεύουσα, ο Ευάγγελος Βενιζέλος, χρεωκόπησε ολόκληρο το ελληνικό κράτος, και ξεπούλησε την πατρίδα. Ναι, ο δικηγορίσκος της συμφοράς!

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 60 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΙΝ ΤΟ 2009 

ΕΠΙΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

...Κανείς οικονομικός εισαγγελέας ΔΕΝ ασχολήθηκε  με τα 60 εκατομμύρια ευρώ (5 χρόνια Χ 12 εκατομμύρια ευρώ) που κατασπαταλήθηκαν στο “Διεθνές” Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με πρόεδρο τον Barbie-αχυράνθρωπο- Γιώργο Χωραφά και ...διαχειρίστρια "καλλιτεχνική διευθύντρια" την Δέσποινα Μουζάκη της, μετέπειτα, πτωχευμένης Cinegram του άρθρου 99-οποία σύμπτωσις! 
Εξήντα εκατομμύρια έδωσαν ο ολίγιστος Κώστας Καραμανλής και ο “αυτοκτονημένος” Ζαχόπουλος για μετακινήσεις με lear Jet, δεξιώσεις, τηλεοπτικές καλύψεις, λιμουζίνες, λουκούλεια γεύματα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να σκεφθεί κανείς ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ.
....Κανείς δημοσιογράφος του “καλλιτεχνικού” και του “πολιτιστικού” ρεπορτάζ ΔΕΝ είπε στους αναγνώστες και τις αναγνώστριες του το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ: Οσο το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης θα “συμπέφτει” ημερολογιακά με το  ΑFM (American Film Market) στη Σάντα Μόνικα του Λος ΄Αντζελες, και το AFI (Αmerican Film Institute) επίσης στο Los Angeles. 
ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΜΕΑΣ ΤΑΙΝΙΩΝ, ή ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ, ΔΕΝ πρόκειται να έρθει τις ίδιες ακριβώς ημέρες στην...εξωτική Θεσσαλονίκη. (Γιατί λοιπόν να πληρώνουν οι ΄Ελληνες φορολογούμενοι αδρότατα και ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ένα φεστιβάλ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ;)
Τόση άγνοια λοιπόν. Τόση ασχετοσύνη. Ούτε τα στοιχειώδη της διεθνούς πραγματικότητας ΔΕΝ γνωρίζουν να πληροφορήσουν όσους και όσες τους διαβάζουν οι κήνσορες της ΕΣΗΕΑ και της ΠΟΕΣΥ...Μετά γιατί παραπονιούνται για την ανεργία του κλάδου και τους απολυμένους;  Υπάρχει κανείς που να τους πιστεύει και να τους συμπονά; Aκόμα;

ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΛΑΤΩ ΠΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΑΝ 

ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΤΑ ΗΘΕΛΑΝ

Οι ίδιοι πάνω-κάτω άνθρωποι (Φάνη Πάλλη-Πετραλιά και κυβέρνηση Καραμανλή ) έδιωξαν τον εκατομμυριούχο ΄Ελληνα ομογενή απο το Toronto, ιδιοκτήτη των Cinespace studios, τον Νίκο Μιρκόπουλο, που ήθελε-άκουσον θράσος!- να δημιουργήσει κινηματογραφικό πλατώ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ σε 2-3 υπόστεγα αεροπλάνων του αεροδρομίου του Ελληνικού. 
Προσέξτε τη λεπτομέρεια: Σε 18 μήνες θα ερχόταν η πρώτη αμερικάνικη κινηματογραφική παραγωγή για γύρισμα. TA ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ! 
Αρα χωρίς επιδοτήσεις και υπουργικές, κοινοτικές χρηματοδοτήσεις! 
Tι ΜΙΖΑ θα βγάλουν ΟΜΩΣ οι υπουργοί και οι κηφήνες ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ; 
 AΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ; ...Καταλαβαινόμαστε νομίζω! 
Ε, και τούς άνεργους που είναι δικά μας "κομματόσκυλα" θα τους προσλάβουμε στο κανάλι της Βουλής για να απλώσουν... τραχανά! Δεν τρέχει τίποτα! Τα κορόιδα, οι φορολογούμενοι, που τα παιδιά τους λιποθυμούν από ασιτία στα σχολεία, και οι άστεγοι με τα δυο και τρία πτυχία, θα  ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΔΡΟΤΑΤΑ!

...Κάποτε λοιπόν θα έρθει η ώρα που θα ...“καεί” η  “παράγκα” του Κέντρου Κινηματογράφου, και των συναφών "κρατικοδίαιτων" ερπετών, με τα εικονικά τιμολόγια που “δείχνουν” ότι οι ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΕΣ ταινίες κοστίζουν εκατομμύρια στα χαρτιά αλλά...φευ άνθρακες ο...θησαυρός της “παράγκας του πολιτισμού” στην αποτίμηση επί της μεγάλης οθόνης. 
Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε! Mόνο που λέγεται οικονομική εξαθλίωση! 
Και τα αποτελέσματα είναι ήδη τραγικά για όλους...

DECEMBER RIOTS: HOW THE MURDER OF AN INNOCENT TEEN BY TWO COPS CHANGED THE WORLD FOREVER






"Dimitri Vorris's DECEMBER RIOTS arrives like a storm that signals the times are a-changing again and that as a world we're on the cusp between despair and hope."Amos Poe, Filmmaker, Leading figure of the No Wave Cinema Movement, "UNMADE BEDS", "THE FOREIGNER", "SUBWAY RIDERS", "EMPIRE II", "THE GUITARS", "ROCKET GIBRALTAR"

"December Riots is important, timely, and hits it's mark. Acclaimed Greek-born filmmaker Dimitri Vorris has beautifully interwoven fact and fiction, to create a dramatic tale, that is both horrifying and thought-provoking".Christopher Martini, Director-Producer "The Stone Child", "Trooper"


....Police violence. Interpersonal relationships’ violence. A looted country in despair. Seven characters trapped in an arthouse movie theater. A countdown to extinction...Three years before the movement of the “indignados” and OCCUPY WALL STREET there were “December Riots”.
«DECEMBER RIOTS», is a feature length film written, produced and directed by Dimitri Vorris, was in post-production, while a new wave of riots swept Greece on June 29th, 2011. The film's epicenter is the cold-blooded execution of 15 year-old student Alexander Gregoropoulos by two policemen in a downtown Athens café on December 6, 2008. "December Riots," a film about the Gregoropoulos killing, an incident that sparked riots in over seventy cities and twenty-two countries aound the world including the US, is produced, and directed by Greek-born Dimitri Vorris. The filmmaker acquired exclusive access to many never-before-seen court documents and evidence from the trial that followed Gregoropoulos’s killing.

Based on a real incident -the director himself was trapped on December 8, 2008 in a downtown arthouse movie theater during the 2008 riots-the independently financed, claustrophobic thriller, that was filmed entirely on location in Athens, Greece, focuses on a group of seven characters, Europeans and Americans, trapped in an art-house movie theater during the 2008 riots. 23 year-old newcomer British actress Lucy Lemos, Duncan Skinner, Fanis Katechos (“El Greco”), prolific actor Avraam Papadopoulos, popular comedian-director Nikos Giannikas anchor a youthful and talented supporting cast that includes Vivian Ioannou, Aris Athan, Nasos Pappas, Michael Angels, Louise Rheas, Aris Pappas, Maria Floratou, , Kostas Antalopoulos, Christina Mani (narrator).
Additional footage was filmed in late June 2011, while the film was being edited, when violence again erupted in Constitution Square. A new sequence with haunting and shocking images of Greek riots has been added.
“...people have not forgotten about Alexander or his senseless killing.There is still fury and rage that needs to be purged and there are still questions that need to be answered. While one film can’t answer the myriad of questions and dilemmas, ’December Riots’ honors Alexander’s memory and I do hope filmgoers worldwide are going to see through the film a new perspective on the systemic corruption and the looting of Greece. What's happening in Greece, is happening, or is about to happen everywhere else; Greece is just the canary in the mineshaft!."