http://www.capital.gr/news.asp?Details=506435
...Στην ίδια εκδήλωση ο Μεσολαβητής Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών κ. Αντώνης Φώσκολος, χαρακτήρισε «πληγή» για το τραπεζικό σύστημα τις εισπρακτικές εταιρείες. Όπως υπογράμμισε εταιρείες αυτές εφαρμόζουν τρόπους φαρ- ουέστ, φτάνουν στα άκρα και απειλούν, σημειώνοντας πως πέρυσι το 10% των παραπόνων που δέχτηκε αφορούσαν τις πρακτικές των συγκεκριμένων εταιρειών.Συγκεκριμένα πέρυσι ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών δέχτηκε 8.968 τηλεφωνικά παράπονα (αυξημένα κατά 10,93% σε σχέση με το 2006) και 1.585 γραπτά παράπονα (αύξηση 9,46%).Τα 4 στα 10 παράπονα (το 43,09%) αφορούσε τις κάρτες και ακολουθούν τα δάνεια με ποσοστό 35,92%. Το 11,7% των παραπόνων είχε ως αντικείμενο τις καταθέσεις και το 6,72 τις επενδυτικές υπηρεσίες. Ως προς τις αιτίες που προκάλεσαν τα παράπονα ο κ. Φώσκολος ανέφερε ότι:Το 1 στα 2 παράπονα (49,58%) αφορούσε την αμφισβήτηση συναλλαγών και υπολογισμών, το 24,6% την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, το 16,16% την τραπεζική ή επενδυτική πρακτική και το 9,66%, έξοδα, επιτόκια, δυσμενή στοιχεία κλπ.Καθημερινά ο μεσολαβητής δέχεται 35-40 τηλεφωνικά παράπονα ή επισκέψεις και 15-20 γραπτά παράπονα.
Στο 62,5% των περιπτώσεων η διαφορά επιλύεται υπέρ του παραπονούμενου, στο 12,3% δίνεται συμβιβαστική λύση και το 25,4% επιλύεται υπέρ της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρείας (....)