5.05.2012

22 EYΡΩ ΟΙ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ "ΡΟΖ" ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ...ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ ΜΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΕΓΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΕΞΑΕΡΙΣΜΟΥ, ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ, ΚΑΙ AΔΗΛΩΤΕΣ ΠΟΡΝΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ...



Aπο V88
Είπα αφού έχω γεννέθλια (εδώ μέσα), να κάνω ένα μικρό δωράκι στον εαυτό μου. Κλείνω μια γκομενίτσα-μπάζο (αλλά δίνει κώλο) και πάω στο εν λόγω χοτέλι, αφού κοπροσκύλαγα στην περιοχή. Ο χώρος μου έκανε για αρκετά γερασμένος. Στον 1ο όροφο το δωμάτιο με σημαντικά σημάδια πολυκαιρισμένου. Πόρτα μπάνιου σκασμένη από τα νερά και την υγρασία, σεντόνια σκληρά, TV 15ετίας όχι flat ή κάτι τέτοιο. 3-4 κανάλια τσόντα, αρκετά καλά, ηχομόνωση λίγο κάτω από το μέσο όρο, λόγω φασαρίας του δρόμου δεν ενοχλεί. Δεν είχαν κάνει καλό αερισμό και μύριζε τσιγάρο. Ο άνθρωπος που ήταν στο γκισε, έσωζε την κατάσταση. Ευγενικός, ήρεμος, με καλή δόση χιούμορ και άνεσης. Πλήρωσα πριν ανέβω, κάτι που δεν μου πολύ άρεσε. Διακριτικότητα...σώζει η πίσω πόρτα. Έξυπνο. Πάρκινγκ ούτε για πλάκα, αν και έχει ακριβώς δίπλα, αλλά είναι σε δήμόσια θέα ειδικά για μένα που ξεχωρίζει (επαγγελματικό).
Πίστεύω είναι εύκολη λύση, αλλά θα ήταν όλα καλύτερα στα 12 € με max 15 €.
Αυτά και χρόνια μου πολλά.
V88

Πληροφορίες Επίσκεψης

Ημερ/νια επίσκεψης24-05-2011
Aπο POURANGER
Λοιπόν 
Μεσημερι . 
Νο 1 ο υπάλλος στη μία ώρα με πήρε τηλ , ότι δήθεν εξανλήθηκε το 3ωρο . Το μπανιο απελπιστικά μικρό . Το ξενοδοχείο θέλει ένα φρεσκαρισματάκι . Εύκολη πρόσβαση , 22 € . Αλλά δεν μου έκανε κλικ . Τίποτα το συγκεκριμμένο αλλά . Γούστα είναι αυτά . 
Εγώ δεν θα το ξανατιμούσα .
Καλύτερα Prive στο Μεταξουργείο που από πλευρά περιοχής και τιμής είναι συγκρίσσιμο .

Aπό ΑQUAPLUS1
Από pacwman


Ευκολη προσβαση και παρκινγκ λογω μηχανης . Γενικα κομβικο σημειο αν εισαι κοντα στο κεντρο . Ηχομονωση αστεια και γενικα τα δωματια δεν κρυβουν την ηλικια του ξενοδοχειου. Καθαρο το ανακαινισμενο μπανιο και τα δωματια. Τηλεοραση με τσοντοκαναλα (2 αν θυμαμαι καλα). Για συναντηση με επαγγελματια ειναι μια χαρα. Αν θελησω να βρεθω καπου με γκομενα θα διαλεξω αλλο.