12.23.2008

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ "ΓΡΗΓΟΡΗΣ" ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ:AΦΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΣΕ ΤΙΜΗ 1000% ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ!


ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; AYTO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΜΙΚΡΟΕΠΕΝΔΥΤΩΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ;;;
Toυ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΦΙΛΑ
Σε πολύ χαμηλότερη τιμή από την τιμή εισαγωγής επιχειρούν οι εισηγμένες εταιρείες την έξοδο από το Χρηματιστήριο. Το νέο «κρούσμα» εντοπίζεται από την εταιρεία εστίασης «Γρηγόρης» η οποία άντλησε κεφάλαια από το Χρηματιστήριο διαθέτοντας μετοχές έναντι 11,74 ευρώ. Τώρα, ο ιδιοκτήτης κ. Βλάσσης Γεωργάτος διαπιστώνει ότι «Το Χρηματιστήριο δεν έχει τίποτα να μου προσφέρει». Και αφού ελέγχει το 46,98% του μετοχικού κεφαλαίου, επιδιώκει να προσφέρει 1,05 ευρώ για το 53,01% (11,9 εκατ. μετοχές ), με την υποβολή δημόσιας πρότασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η προτείνουσα εταιρεία Prime Kέφαλος προτίθεται να καταβάλλει 1,05 ευρώ για κάθε εναπομείνουσα μετοχή.
Και μόνο, όμως, το γεγονός της χαμηλότερης προσφοράς -κατά 10 φορές- πρέπει να προβληματίσει τις χρηματιστηριακές αρχές διότι αυτό σημαίνει ότι, όταν πραγματοποιήθηκε η δημόσια εγγραφή της Γρηγόρης, οι εκδότριες τράπεζες είχαν προχωρήσει στην αποτίμησή της έναντι 11,74 ευρω, ανά μετοχή. Δηλαδή, σε κάθε περίπτωση, η αποτίμησή της ήταν υψηλότερη από τη μέση τιμή είτε της τελευταίας περιόδου είτε των τελευταίων χρόνων. Με άλλα λόγια, εφόσον ολοκληρωθεί η δημόσια πρόταση, θα σημαίνει ότι οι τράπεζες υπερτιμολόγησαν την εταιρεία, με το αζημίωτο. Και είναι σχεδόν βέβαιο ότι αρκετοί επενδυτές ζημιώθηκαν και ως μειοψηφία δεν διαθέτουν κανένα δικαίωμα, καίτοι οι ευρωπαϊκοί νόμοι έχουν ως στόχο την προστασία των δικαιωμάτων μειοψηφίας.(....)

KAINOYΡΓΙΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ...


ΒΡΕ, κ. ΧΗΝΟΦΩΤΗ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΑΔΑ...ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ;;;OΛΟΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ;;;
ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΦΑΠΑΞ. ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΩΓΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΥ. ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ. ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ "ΜΠΟΥΝ" ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ.
ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΙ OMΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΡΝΟΥΝ ΕΙΚΟΣΙ ΑΤΟΜΑ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΣΑΒΒΑ. ΟΧΙ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!

Η Μυρτώ είναι μία φίλη 26 χρονών που εργάζεται και κάνει το μεταπτυχιακό της στο Brighton της Αγγλίας. Εδώ και λίγες μέρες έχει έρθει στην Αθήνα για τις γιορτές. Είναι ζωντανός άνθρωπος, καλλιτέχνης, ιδεολόγος, χορτοφάγος, φιλική, γεμάτη ιδέες και όνειρα...Είναι καλή ερασιτέχνης φωτογράφος και συνήθως κυκλοφορεί με τη φωτογραφική της μηχανή. Το Φεβρουάριο σκοπευει (ή σκόπευε...) να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα.Στο δρόμο:Δευτέρα 15/12 λίγο πριν τις 2:00 το μεσημέρι, περπατούσε βιαστικά μαζί με τη μητέρα της για να προλάβουν ανοικτή την τράπεζα. Το...σπίτι τους είναι στου Γκύζη, κάποιους δρόμους πίσω από την Ασφάλεια. Ήθελαν να πάνε στη στάση μετρό των Αμπελοκήπων. Δύο δρόμους πάνω από την Γ.Α.Δ.Α, τους σταμάτησαν τα Μ.Α.Τ, λέγοντάς τους να μην προχωρήσουν άλλο, αλλά να πάνε από άλλο δρόμο. Η μητέρα της κοντοστάθηκε και έπιασε την κουβέντα με έναν αστυνομικό, ρωτώντας τον ποιά στάση μετρό είναι ανοικτή, από ποιό δρόμο να πάνε κλπ.Η Μυρτώ στάθηκε κι εκείνη, περιμένοντάς την στο απέναντι πεζοδρόμιο.Τότε ένας «άνδρας» των ΜΑΤ την πλησίασε λέγοντάς της «τι κάνεις εδώ ρε κωλόπαιδο?! Δεν σου είπαμε να φύγεις από δω?!». Η Μυρτώ εκνευρίστηκε με τον τρόπο του και έκατσε εκεί φωνάζοντας «περιμένω τη μητέρα μου (δείχνοντάς την), είτε το πιστεύεις είτε όχι!».Μετά από μισό λεπτό, μπροστά στα μάτια της μητέρας της, τέσσερεις άνδρες των ΜΑΤ ήρθαν κατά πάνω της. Της έριξαν κλωτσιά στην πλάτη κι εκείνη έπεσε στο δρόμο. Η Μυρτώ είναι λίγο πάνω από 50 κιλά. Όπως είναι φυσικό, άρχισε να φωνάζει και να τους βρίζει. Η μητέρα της άρχισε να φωνάζει πανικόβλητη και να τους παρακαλάει να αφήσουν ήσυχη τη Μυρτώ.Κάποιοι άνδρες των Μ.Α.Τ τη σταματούσαν από το να πάει κοντά στην κόρη της, όσο οι άλλοι τέσσερις είχαν γυρίσει το χέρι της Μυρτούς πίσω από την πλάτη κρατώντας την κάτω στο δρόμο. Την κλωτσούσαν στην κοιλιά, στα πόδια, στα πλευρά, βρίζοντάς την χυδαία και σεξιστικά!Εκείνη αντέδρασε και προσπάθησε να τους ξεφύγει. Τέτοια ήταν η οργή της που τα κατάφερε για λίγο, παρόλο που στην προσπάθεια της παραλίγο να χάσει το χέρι της. Οι αστυνομικοί όμως ήταν πολλοί. Εκείνη την ώρα ήρθαν στο μέρος της «οι άνδρες με τα μπλε» (με κράνη κλπ) και της είπαν «προσαγωγή!». Η Μυρτώ τους είπε –εξουθενωμένη από το ξύλο αλλά και οργισμένη-, «εντάξει, μόνο μην με αγγίζετε! Θα περπατήσω μόνη μου».Τότε ένας απ’ αυτούς πήγε από πίσω της και έκανε πάνω της την κλασική χυδαία κινήση προσποίησης σεξ.Στο δρόμο για την Γ.Α.Δ.Α την έβριζαν (λέγοντάς της το πώς θα την γ...) κι έφαγε κι άλλη κλωτσιά στην πλάτη. Η μητέρα της ακολουθούσε.Κάθε τόσο η Μυρτώ τους ρωτούσε γιατί κατηγορείται, αλλά κανείς βέβαια δεν της έλεγε.Όταν έφτασαν, δεν άφηναν τη μαμά της να ανέβει μαζί με τη Μυρτώ (και τη συνοδεία της), αλλά ένας (πιο «καλός») τελικά την άφησε.Στη Γ.Α.Δ.Α:Στον 11ο όροφο της Ασφάλειας γινόταν χαμός. Πολλά παιδιά, που τα τραβούσαν από δω κι από κει.Τη Μυρτώ την έβαλαν σε ένα δωμάτιο (φυσικά αφήνοντας απ’ έξω τη μαμά), που είχε 2 καναπέδες. Στον ένα καθόταν ένας έφηβος 17 χρονών –όπως έμαθε αργότερα η Μυρτώ- που έκλαιγε ασταμάτητα (όσο ήταν εκεί η Μυρτώ, αυτό το παιδί -με σπασμένα τα νεύρα- δεν σταμάτησε καθόλου να κλαίει). Στο δωμάτιο ήταν 2 άνδρες γύρω στα 30, καλοβαλμένοι και μοντέρνα ντυμένοι. Είπαν στη Μυρτώ να κάτσει στον ένα καναπέ. Αμέσως της είπαν (βρίζοντάς την) να σηκωθεί και να πάει να κάτσει στον άλλο καναπέ. Η Μυρτώ δεν μιλούσε. Με το που σηκώθηκε για να πάει στον άλλο καναπέ (δίπλα στο παιδί που έκλαιγε) την κλώτσησαν στην πλάτη.Η Μυρτώ έμεινε στην Ασφάλεια γύρω στις 3,5 ώρες. Όσο ήταν σ’ αυτό το δωμάτιο, οι μπάτσοι δεν την κτύπησαν ξανά, με κλωτσιές. Της έκαναν ψυχολογικό πόλεμο, εξευτελίζοντας την προσωπικότητά της. Πλησίαζαν το πρόσωπό τους γύρω στα 10 εκατοστά από το δικό της και αποκαλώντας την ...διάφορα, της περιέγραφαν το πως θα «ασελγήσουν» επάνω της. Κάθε τόσο της τραβούσαν τα μαλλιά.Όταν ρώτησε πόσο θα κρατήσει αυτό κι αν αργούν πολύ ακόμα, ο ένας της είπε να τον ξαναρωτήσει το ίδιο πράγμα όταν θα την π... όλοι μαζί.Επειδή βρήκαν στην τσάντα της τη φωτογραφική μηχανή, τη ρωτούσαν επίμονα κάθε λίγο αν είναι δημοσιογράφος. Όταν η Μυρτώ έλεγε ότι δεν είναι, την έβριζαν.Δεν είχε μαζί της ελληνική ταυτότητα, αλλά είχε χαρτιά (ταυτότητα από τη σχολή της, πάσο κλπ) από την Αγγλία. Η μητέρα της είχε ταυτότητα μαζί της.Όταν είδαν αυτά τα χαρτιά, έδειξαν πιο εξοργισμένοι και τη ρωτούσαν τι γυρεύει στην Ελλάδα!Η Μυρτώ τους είπε ότι ήρθε στην πόλη της, για να κάνει Χριστούγεννα με τη μητέρα της, αλλά εκείνοι της έλεγαν ότι δεν την πιστεύουν και ότι είναι ξένος δημοσιογράφος, σκουλήκι κλπ...Είδαν τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει αυτές τις μέρες και ήθελαν να κατασχέσουν την κάρτα μνήμης της μηχανής, αλλά η Μυρτώ δεν την έδινε. Επειδή έχει σχετικά καλή Digital SLR μηχανή, την ειρωνευόντουσαν για το πώς είχε τέτοια μηχανή, ενώ δεν είναι δημοσιογράφος και πώς την αγόρασε, πόσο κοστίζει και τέτοια...Αργότερα, μπήκε στο δωμάτιο η δικηγόρος του 17χρονου. Αμέσως μαζεύτηκαν λίγο οι μπάτσοι και έγιναν πιο «ευγενικοί». Έκανε κάποιες συνεννοήσεις για το παιδί. Όπως άκουσε η Μυρτώ, το παιδί είπε ότι αστυνομικοί έβαλαν πέτρες στις τσέπες του, καθώς τον ανέβαζαν στον 11ο όροφο... (αυτός όπως είπαμε, δεν σταμάτησε καθόλου να κλαίει).Μετά η δικηγόρος πλησίασε τη Μυρτώ. Τότε τη σταμάτησαν οι μπάτσοι, λέγοντάς της ότι η κοπέλα εκπροσωπείται ήδη και ότι ο εκπρόσωπος της είναι απ’ έξω.Η δικηγόρος απάντησε ότι απ’ έξω είναι η μητέρα της κοπέλας κι ότι μόλις τη διόρισε δικηγόρο και της Μυρτούς, όταν είδε ότι έμπαινε στο δωμάτιο ως δικηγόρος του άλλου παιδιού.Είπε στη Μυρτώ να μη φοβάται.Έκανε κάποιες συνεννοήσεις, χαρτούρα κλπ. Η κατηγορία της τελικά ήταν «αντίσταση κατά της αρχής».Την άφησαν να φύγει. Ο 17χρονος έμεινε εκεί.Μετά πήγε στο νοσοκομείο. Στον Ερυθρό Σταυρό που εφημέρευε. Ήταν γεμάτο έφηβους.Η Μυρτώ, που δεν μπορεί και τα νοσοκομεία, έφυγε μετά από λίγο χωρίς να βγάλει ακτινογραφία. Ήθελε μόνο να πάει σπίτι της και να βγάλει τη βρωμιά από πάνω της. Το μόνο που ήθελε απεγνωσμένα, ήταν να πλυθεί. Κι ας πόναγε παντού.Έξω από το δωμάτιο στον 11ο όροφο, μπροστά στη δικηγόρο, ένας αστυνομικός της έκανε το εξής χιούμορ:«σκέψου και την καλή πλευρά. Σε φέραμε εδώ γιατί σε περάσαμε για 10 χρόνια νεώτερη!»
Επίλογος:Πώς αισθάνεται η Μυρτώ; Μόνο όποιος έχει ζήσει κάτι τέτοιο μπορεί να την καταλάβει.Μου είπε ότι αισθάνεται άδεια. Σαν μετά από βιασμό. Πιο πολύ απ’ όλα την τρόμαξε ο εαυτός της. Αυτό μου είπε. Από άνθρωπος δυναμικός, αλλά ειρηνιστής, είδε τον εαυτό της να θέλει να σκοτώσει. Δεν ήθελε να πετάξει πέτρα ή να διαμαρτυρηθεί. Μετά από λίγο δεν τους μιλούσε καθόλου. Δεν τους απαντούσε. Ήθελε μόνο να τους σκοτώσει με τα ίδια της τα χέρια. Τίποτ’ άλλο. Αυτό την τρόμαξε πιο πολύ απ΄ όλα.Μετά αμφισβήτησε το νόημα των ονείρων της.Η Μυρτώ, εκεί που περπατούσε με τη μητέρα της, σωφρονίστηκε από την κρατική μηχανή".
http://alepouda.blogspot.com/
Reposting:via http://www.troktiko.blogspot.com/

ZAΡΝΤΙΝΙΕΡΕΣ & ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΘΕΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΟΥ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ....


ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΙΩΑΝΝΟΥ


ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΟΜΠΙ ΕΝΟΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ:ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ AΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ KAI TΡΙΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΕΠ!



Καινούργιο κατόρθωμα του Μιχάλη Λιάπη, με ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΛΟΓΟ από την άλλη πλευρά...

GUARDIAN Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ: ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ H MEΣΑΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΠΕΤΡΕΣ! (ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ)







EIΡΗΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΕ 20 ΘΕΑΤΡΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ

ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥΣ (ΜΟΝΟΝ) ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΛΑΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ...ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ "ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ" ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ, ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΕΡΓΑΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ...
ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ αλλά αποφασιστική «εισβολή» διαμαρτυρόμενων νεαρών- σπουδαστών, βασικά, δραματικών σχολών- δέχτηκαν το βράδυ της Κυριακής δεκατρία τουλάχιστον από τα μεγάλα θέατρα της Αθήνας. «Αλίκη», «Αποθήκη», «Διάνα», «Εμπορικόν», «Ήβη», «Θέατρον», «Κιβωτός», «Μικρό Παλλάς», «Μουσούρη», «Παλλάς», «Πειραιώς 131», «Πειραιώς 260», «Τέχνης»/ Υπόγειο είδαν τις παραστάσεις τους να διακόπτονται από μία ομάδα περίπου 60- 70 ατόμων.
Οι νεαροί ακολούθησαν την ίδια μέθοδο που εφαρμόστηκε και στην «επίσημη» πρεμιέρα του «Ρομπέρτο Τσούκο» στο Εθνικό: μπήκαν, ανέβηκαν στη σκηνή, άπλωσαν πανό με συνθήματα - «Εξεγερμένο το Νέο Έτος», «Όλοι στους δρόμους»...- διάβασμα μιας προκήρυξης: «Δεν αντιδρούμε για την αντίδραση. Δεν αντιδρούμε σε καμία περίπτωση ως “καλλιτέχνες”. Δεν είμαστε “καλλιτέχνες”. Τα αιτήματά μας δεν είναι ορμονικά. Είναι συνειδητά. Δεν αντιπροσωπευόμαστε από την παραδοσιακή πολιτική. Από καμία ίσως πολιτική που μας φέρνει έτσι στο σήμερα. Ζητάμε έναν κόσμο όπου το άτομο, ελεύθερο, να μιλά, να πιστεύει και να πράττει με γνώμονα το κοινό καλό, λυτρωμένο από τον τρόμο και την αθλιότητα. Έναν κόσμο που θα χωράει πολλούς κόσμους. Θα εξασφαλίζει την ελεύθερη μετακίνηση των ανθρώπων. Έναν κόσμο αλληλεγγύης, αλήθειας κι ελευθερίας που θα προωθεί την ένταξη και την ισότιμη θέση του καθένα. Ζητάμε από όλους να ξεπεράσουμε τα προσωπικά μας όρια που μας έχουν οριστεί από τα κοινωνικά πλαίσια. Έχουμε καθήκον απέναντι στον συνάνθρωπό μας με τον οποίον έχουμε χάσει επαφή». Στη συνέχεια αποχωρούσαν.

ΠΕΛΕΚΗ-ΜΕΝΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ:TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΒΩΒΟΥ-ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ...

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΩΒΟΥ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ;
ΓΙΑΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΒΩΒΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ;
O EΛΑΙΩΝΑΣ ΤΣΙΜΕΝΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΩΝ Η ΤΣΕΠΗ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΠΡΑΣΙΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΘΙΖΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ... ΑΠΟ ΤΟ "ΜΑΥΡΟ" ΧΡΗΜΑ;;;
(EΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:Το 2008 ο Μπάμπης Βωβός έδωσε 1.000.000 ευρώ στο Υπουργείο Πολιτισμού εκμεταλευόμενος το νόμο φοροαπαλλαγών για τις "πολιτιστικές χορηγίες" για να τα διαθέσει ο καλός και πάνσοφος υπουργός όπου θέλει. Μια και ο ίδιος ο επιχειρηματίας ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ, ΟΥΤΕ ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ! ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΕΚΣΚΑΦΗΣ ΗΘΕΛΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ Ο ΛΙΑΠΗΣ).
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΕΛΑΚΗ
(...)Είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κ. Βωβού αλλά και κάθε επιχειρηματία να θέλει να χτίσει ό,τι υπάρχει χωρίς τσιμέντο στην Αττική. Δικαίωμά του είναι επίσης να ολοκληρώσει την αγορά της γης στον Βοτανικό σε χρόνο ρεκόρ αμέσως μετά την ψήφιση του νόμου Σουφλιά, του γνωστού 3481/2006. Για να μην ξεχνιόμαστε, ο νόμος ήταν παραγγελία και προϊόν συνεννόησης ανάμεσα στον κ. δήμαρχο, την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, τον επιχειρηματία και τους βουλευτές που σήκωσαν το χέρι τους στη Βουλή, όπως είχαν κάνει παλαιότερα για να παραδοθεί το «Γ. Καραϊσκάκης» σε εταιρεία συμφερόντων Σωκράτη Κόκκαλη. Τίποτα το μεμπτό. Συνηθίζεται να γίνονται τέτοιες συνεννοήσεις.
Η αλήθεια είναι όμως, ότι το έργο βαφτίστηκε «διπλή ανάπλαση», ενώ το πραγματικό του νόημα είναι το τεράστιο εμπορικό κέντρο και ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Τα περί πάρκου και εξακοσίων δέντρων που θα φυτευτούν είναι για να κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας. Ο Ελαιώνας δεν γίνεται χώρος πρασίνου και αναψυχής, όπως ζητούσαν οι πέντε γειτονικοί δήμοι τουλάχιστον είκοσι χρόνια τώρα. Γίνεται εμπορικό κέντρο, γήπεδο ποδοσφαίρου και «ολίγη από πάρκο». Το βασικό επιχείρημα είναι ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να γίνει πραγματική ανάπλαση και γι’ αυτό «φωνάζουμε» την ιδιωτική πρωτοβουλία, που σαν έτοιμη από καιρό ανέθεσε στην κυρία Πελέκη-Βουλγαράκη να συντάξει τα σχετικά συμβόλαια…
Δήμος, ΠΑΕ και επιχειρηματίας θεωρούν ότι ο νόμος Σουφλιά καταργεί την υποχρεωτική εισφορά σε γη. Κατά συνέπεια, ο κ. Βωβός μπορεί να πάρει πίσω τα 56 στρέμματα. Η αιτιολογική έκθεση του συγκεκριμένου νόμου λέει ότι η εισφορά σε γη ισχύει. Τη λύση θα δώσει το Συμβούλιο της Επικρατείας, για την απόφαση του οποίου ανησυχούν -όπως φαίνεται- από κοινού δήμος, ΠΑΕ και επιχειρηματίας.
Ποιος όμως μπορεί να μας εξηγήσει γιατί ο δήμος συντάσσεται απόλυτα με τις απόψεις Βωβού, αντί να θεωρήσει δεδομένη τη δημοτική ιδιοκτησία στα 56 στρέμματα, ώστε να ξεκινήσει αμέσως το έργο του γηπέδου; Γιατί δεν υπερασπίζεται τη δημοτική/δημόσια περιουσία, δίνοντας εκ των προτέρων τη δυνατότητα στον κ. Βωβό να επικαλεστεί τον δήμαρχο Αθήνας και τον δήμο όταν αύριο-μεθαύριο χρειαστεί να κινηθεί κατά του Δημοσίου με αγωγές;
Ο κ. δήμαρχος, αν θέλει, μπορεί να στείλει τώρα τις μπουλντόζες. Δεν το κάνει και φαίνεται σαν να τον ενδιαφέρει περισσότερο απ’ όλα τα άλλα η δικαίωση του Βωβού.
Στην όλη ιστορία υπάρχει και κάτι που έχει να κάνει με τους οπαδούς της ΠΑΕ και τον τρόπο που τους «τσουβαλιάζει» η επικοινωνιακή ομάδα της. Το μότο είναι ότι εφόσον είσαι μέρος του «πράσινου» λαού, τότε πάνω απ’ όλα πρέπει να σε ενδιαφέρει το γήπεδο στον Βοτανικό. Με άλλα λόγια, το σοβαρότερο πράγμα στη ζωή σου είναι τι συμφέρει και τι όχι την ομάδα -δηλαδή την ΠΑΕ- που υποστηρίζεις. Άλλο κριτήριο δεν μπορεί να πρυτανεύσει στη σκέψη σου. Είσαι Παναθηναϊκός, πρέπει να στραφείς εναντίον όσων η ΠΑΕ θεωρεί ότι βάζουν εμπόδια στο «όνειρό σου». Το «όνειρό σου» σώνει και καλά είναι το γήπεδο στον Ελαιώνα. Αν δεν γουστάρεις γήπεδο, αλλά πράσινο, ή αν δεν γουστάρεις νέο «Mall» δίπλα στο γήπεδο, δεν μπορείς να είσαι μέρος του λαού του Παναθηναϊκού. Έτσι, λοιπόν, βρέθηκαν σφιχταγκαλιασμένοι δήμος, ΠΑΕ, ο λαός και ο Μπάμπης Βωβός. Όλοι μαζί υπέρ βωμών και εστιών του μεγαλοεπιχειρηματία.
Ωστόσο, υπάρχουν στην υπόθεση κι ορισμένα πράγματα με ισχυρούς συμβολισμούς, όταν πρόκειται για αγοραπωλησίες που προκύπτουν από… ανταλλαγές. Τα συμβόλαια συντάσσει και υπογράφει η κ. Αικατερίνη Πελέκη-Βουλγαράκη! Όλοι εμείς δεν έχουμε να κάνουμε και πολλά όταν πρόκειται για το συμφέρον του Παναθηναϊκού και του κ. Βωβού.
Πρέπει να τα καταπίνουμε όλα αμάσητα και να λοιδορούμαστε κι από πάνω, διότι αυτό το «συμφέρον» δεν το έχουμε σε προτεραιότητα. Διότι αρνούμαστε τη λογική του «απ’ το ολότελα καλή κι η Παναγιώταινα». Διότι δεν… κατανοούμε ότι μια και χαρίστηκε δημόσια περιουσία για να φτιάξει γήπεδο ο Κόκκαλης, πρέπει τώρα να γίνει το ίδιο με τον Παναθηναϊκό για να έρθει το ντέρμπι ισοπαλία.
Είθε να μην πέσει στο κεφάλι μας η… κατάρα του δημάρχου, του κ. Βωβού και όσων παριστάνουν τους καλούς αγωγούς μεταφοράς των «απόψεων» της ΠΑΕ στα ΜΜΕ.
SportDay /
Χελάκης Γιώργος
Reposting: