9.14.2008

ΘΑ ΕΝΕΚΡΙΝΑΝ ΠΟΤΕ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ "ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟΥ" ΟΙ ΚΟΜΙΣΑΡΙΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ;;;







ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΔΩ:
UPDATE: Στον Καναδά εξαιρούνται αυτά τα είδη του οπτικοακουστικού από φοροαπαλλαγή:
The production must not be in an excluded genre: news, current events or public affairs programming; a program that includes weather or market reports; talk shows; productions in respect of a game, questionnaire or contest; a sports event or activity; a gala presentation or awards show; a production that solicits funds; reality television; pornography; advertising; or a production produced primarily for industrial, corporate or institutional purposes; nor must it be a production for which public financial support would be contrary to public policy.
Oι φωστήρες της επιτροπής του υπουργείου δεν μπόρεσαν ούτε καν να "αντιγράψουν" και να "μεταφράσουν"-κάτι που κι ένα παιδάκι της Δ΄ δημοτικού θα έκανε. Και μετά μιλάμε για βιομηχανία πολιτισμού...
...Ενα από τα ευτράπελα του σχεδίου νόμου για τον κινηματογράφο, του υπουργείου πολιτισμού, που εκθέτει ανεπανόρθωτα και τον πρωθυπουργό, και έχει ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών από όλους τους επαγγελματίες κινηματογραφιστές, είναι ότι η επιστροφή του φόρου δημοσίων θεαμάτων (ΦΔΕ) στούς παραγωγούς, που ανέρχεται στο 12% του κινηματογραφικού εισιτηρίου, ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ σε ταινίες που ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΑ...
Για παράδειγμα, η παραγωγή του "Σημαδεμένου" του Μπράιαν ντε Πάλμα, θα έπαιρνε ποτέ έγκριση από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ των αποτυχημένων δημοσίων υπαλήλων και και καρεκλοκένταυρων, που θα ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ;;; H δολοφονία του οπαδού του νεαρού Φιλόπουλου στην Παιανία από ομάδα "δολοφόνων-φιλάθλων" μήπως; Το έγκλημα της Σαντορίνης; H δολοφονία του νεαρού Αυστραλού στην Μύκονο από τους μπράβους; Η σφαγή και η γενοκτονία των Ποντίων από τον Κεμάλ; H γενοκτονία των Αρμενίων; To ολοκαύτωμα του Εβραικού λαού από τους Ναζί;

Κι αυτό ποιός θα το κρίνει; O κληρονόμος Απόστολος Δοξιάδης που το κοινό δεν τίμησε ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ τις ταινίες που έκανε πριν 30 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ; O YΠΕΡΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, κατά το σχέδιο νόμου, και πεθερός του Απόστολου Δοξιάδη, Γιώργος Παπαλιός, που η σχέση του με την κινηματογραφική παραγωγή σταμάτησε το 1970 και τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου όπου έχασε σημαντικό τμήμα των χρημάτων που κληρονόμησε;;;;
Και για του λόγου το αληθές παραθέτω παρακάτω την απόρριψη για την ανάπτυξη σεναρίου για ταινία που αφορά το Ολοκαύτωμα από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, επί Γιώργου Παπαλιού, με την αιτιολογία ότι είναι πολύ δραματική...(Λες και θα μπορούσε ταινία με τέτοιο θέμα να είναι ΦΑΡΣΟΚΩΜΩΔΙΑ).
Η μια είναι λοιπόν ΠΟΛΥ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ, ή άλλη ΒΙΑΙΑ, κι έτσι μένει πάντα ΧΩΡΟΣ για να κάνουν ταινίες και να ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΔΡΑ από τους έλληνες φορολογούμενους ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ 80χρονοι "ετοιμοθάνατοι" σκηνοθέτες, οι συνήθεις ύποπτοι που ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ...
...Είναι ΔΙΕΘΝΩΣ ΔΙΑΣΗΜΟΙ, αλλά ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ, ΤΟΡΟΝΤΟ, ΚΑΝΝΩΝ, ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ και πάντα ΖΗΤΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ, παρόλο που ΄"σφάζονται" σε καθημερινή βάση οι χρηματοδότες έξω από την πόρτα τους....
Την λέξη "σκούπα" δεν τη γνωρίζουν στο μέγαρο Μαξίμου και το υπουργείο Πολιτισμού;
The development of the screenplay of a film for the Holocaust was turned down on May 30, 2006 by the current regime of the Greek Film Center, headed by former Theodoros Angelopoulos producer, George Papalios. The number of Submission was 122559. The film's title was "LAND OF ANGELS". It's story centers around a Jewish family in Lyon, France. The proposed film was based upon the novel of Michael Kokkinaris who wrote and published over fifteen novels so far. In her rejection note "poetress" Maria Laina, a state employee and protege of disgraced former secretary of Culture Zahopoulos, who attempted suicide amidst a flurry of financial and sex scandals, calls the film "melodramatic, very romantic...The Holocaust again, the memories, the past". Maybe she didn't get it that screenplays about the Holocaust are DRAMAS not COMEDIES.