7.24.2008

ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ...

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΑΣ...
..."Φρέσκια" θεώρηση του κινηματογράφου ως μέσου προβολής της Ελλάδας παγκοσμίως από τον Υπουργό Τουρισμού Αρη Σπηλιωτόπουλο...
Αντί να ξοδεύονται εκατομμύρια ευρώ για αγορά διαφημιστικού χρόνου και παραγωγή σπότ (60 εκατομμύρια ευρώ ετησίως) που κάνουν την Ελλάδα να φαντάζει πανομοιότυπη με την Κροατία, την Κύπρο και την Τουρκία, ο Υπουργός Τουρισμού με μεθοδικές κινήσεις έχει κινητοποιηθεί για την προβολή ταινιών που έχουν γυρισθεί στην Ελλάδα και προβάλλουν την χώρα παγκοσμίως.
Επιτέλους Υπουργείο στελεχώθηκε προς τη σωστή κατεύθυνση με εξειδικευμένους ανθρώπους και σύντομα θα υπάρχουν αποτελέσματα.
Υπάρχουν και νέοι άνθρωποι στην κυβέρνηση Καραμανλή όπως ο Αρης Σπηλιωτόπουλος και ο Κωστής Χατζηδάκης που μοιάζουν "γίγαντες" νεωτερισμού μπροστά στα..."παλαιοκομματικά" και "παλαιολιθικά" στελέχη άλλων υπουργείων που δυσφημούν την χώρα και τον ίδιο τον πρωθυπουργό που τους εμπιστεύτηκε.
Μπράβο στον Υπουργό που τόλμησε να πάρει μέτρα για την προβολή της χώρας και του ελληνικού πολιτισμού παγκοσμίως...

ΔΥΟ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ...


...Η έκρηξη σημειώθηκε ενώ στο πλοίο εργάζονταν δύο συνεργεία, εκ των οποίων το ένα εκτελούσε εργασίες βαφής και το άλλο ηλεκτροσυγκόλλησης. Όπως όλα δείχνουν, αίτιο της φωτιάς στάθηκε μια σπίθα από την οξυγονοκόλληση, η οποία έπεσε πάνω σε σκουπίδια που υπήρχαν στο σημείο.
Ακολούθησε πυρκαγιά, η οποία τέθηκε υπό έλεγχο δύο και πλέον ώρες αργότερα και σβήστηκε πλήρως στη συνέχεια, με τις προσπάθειες των πυροσβεστών (που έφτασαν εκεί με έξι οχήματα και 18 πυροσβέστες), ενώ συνέδραμαν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι και οι δυνάμεις του Λιμενικού και άλλων υπηρεσιών της περιοχής.
Μεροκάματο του τρόμου
Άμεσα απομακρύνθηκαν από το πλοίο τέσσερις εργαζόμενοι, που είχαν υποστεί κυρίως ελαφρά εγκαύματα και αντιμετώπιζαν αναπνευστικά προβλήματα. Την ίδια ώρα, τα ειδικά συνεργεία διάσωσης προσπαθούσαν να προετοιμάσουν το έδαφος για να εισέλθουν στο δεξαμενόπλοιο προς αναζήτηση άλλων εγκλωβισμένων.
Ωστόσο, η διασταύρωση των στοιχείων από την εργοδότρια εταιρεία και τις μαρτυρίες αυτοπτών ήδη από νωρίς έκανε λόγο μέχρι και για επτά αγνοούμενους εργαζόμενους, πέντε Έλληνες και δύο αλλοδαπούς (τα επίσημα στοιχεία δείχνουν έξι).
Η εισχώρηση των συνεργείων στο εσωτερικό του πλοίου έφερε λίγο μετά τις 21.00 τα πρώτα, τραγικά, αποτελέσματα, καθώς εντοπίστηκαν δύο άτομα νεκρά. Οι έρευνες συνεχίζονται.Η έκρηξη σημειώθηκε ενώ στο πλοίο εργάζονταν δύο συνεργεία, εκ των οποίων το ένα εκτελούσε εργασίες βαφής και το άλλο ηλεκτροσυγκόλλησης. Όπως όλα δείχνουν, αίτιο της φωτιάς στάθηκε μια σπίθα από την οξυγονοκόλληση, η οποία έπεσε πάνω σε σκουπίδια που υπήρχαν στο σημείο.
Ακολούθησε πυρκαγιά, η οποία τέθηκε υπό έλεγχο δύο και πλέον ώρες αργότερα και σβήστηκε πλήρως στη συνέχεια, με τις προσπάθειες των πυροσβεστών (που έφτασαν εκεί με έξι οχήματα και 18 πυροσβέστες), ενώ συνέδραμαν οι υπόλοιποι εργαζόμενοι και οι δυνάμεις του Λιμενικού και άλλων υπηρεσιών της περιοχής.
Μεροκάματο του τρόμου
Άμεσα απομακρύνθηκαν από το πλοίο τέσσερις εργαζόμενοι, που είχαν υποστεί κυρίως ελαφρά εγκαύματα και αντιμετώπιζαν αναπνευστικά προβλήματα. Την ίδια ώρα, τα ειδικά συνεργεία διάσωσης προσπαθούσαν να προετοιμάσουν το έδαφος για να εισέλθουν στο δεξαμενόπλοιο προς αναζήτηση άλλων εγκλωβισμένων.
Ωστόσο, η διασταύρωση των στοιχείων από την εργοδότρια εταιρεία και τις μαρτυρίες αυτοπτών ήδη από νωρίς έκανε λόγο μέχρι και για επτά αγνοούμενους εργαζόμενους, πέντε Έλληνες και δύο αλλοδαπούς (τα επίσημα στοιχεία δείχνουν έξι).
Η εισχώρηση των συνεργείων στο εσωτερικό του πλοίου έφερε λίγο μετά τις 21.00 τα πρώτα, τραγικά, αποτελέσματα, καθώς εντοπίστηκαν δύο άτομα νεκρά. Οι έρευνες συνεχίζονται.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8777&pubid=1338531