5.20.2008

TΡΑΠΕΖΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ...


Για να μείνει ζωντανή η ελληνική κοινωνία, η αγορά, η οικογένεια κλπ η ελληνική κυβέρνηση θα ΠΡΕΠΕΙ να καλέσει δια του υπουργού Εθν.Οικονομίας και της Τράπεζας της Ελλάδος ΟΛΟΥΣ τους Τραπεζίτες και να συμφωνήσουν να δοθούν "ειδικά δάνεια" μέχρι 30.000 ευρώ, ειδικα για την αποπληρωμή των παλιότερων χρεών, καρτών κλπ
- Είναι τοσα τα υπερκέρδη των Τραπεζών, που μόνο όφελος θα έχουν. Διαφορετικά κινδυνεύουν ΝΑ ΜΗΝ εισπράξουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα. Γιατί "ουκ αν λάβεις παρα του μη έχοντος" (τι να πάρεις απο κάποιον που δεν έχει; - μόνο την ψυχή του....)
- Επίσης τι να τα κάνουν οι Τράπεζες αν μας...μαζέψουν τα σπίτια και μας πετάξουν στο δρόμο; Θα τα πουλήσουν στους...ξένους;Στα...κοράκια; Θα μας κάνουν έξωση και απο την...Ελλάδα;
Η Ελληνική Κυβέρνηση ΠΡΙΝ σκάσει το...κανόνι και γίνει της...Κορέας, ας έρθει σε συνενόηση με τους Τραπεζίτες ώστε και αυτοί να πάρουν πίσω τα λεφτά τους και ο κόσμος να πάρει μια...ανάσα. Και επίσης να έρθει ΑΜΕΣΩΣ στη βουλή ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ρύθμιση ωστε ΝΑ ΜΗΝ βγαίνει ποτέ "στο σφυρί" για χρέη (οποιαδήποτε χρέη) η πρώτη και μόνη κατοικία(γιατί δεν μιλάμε για "ντουβάρια" κλπ αλλά για τα όνειρα, τις ελπίδες και τη ζωή της ελληνικής οικογένειας κλπ. Ιδού κ. Καραμανλή......

AΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ...

http://www.capital.gr/news.asp?Details=506435
...Στην ίδια εκδήλωση ο Μεσολαβητής Τραπεζικών και Επενδυτικών Υπηρεσιών κ. Αντώνης Φώσκολος, χαρακτήρισε «πληγή» για το τραπεζικό σύστημα τις εισπρακτικές εταιρείες. Όπως υπογράμμισε εταιρείες αυτές εφαρμόζουν τρόπους φαρ- ουέστ, φτάνουν στα άκρα και απειλούν, σημειώνοντας πως πέρυσι το 10% των παραπόνων που δέχτηκε αφορούσαν τις πρακτικές των συγκεκριμένων εταιρειών.Συγκεκριμένα πέρυσι ο Μεσολαβητής Τραπεζικών - Επενδυτικών Υπηρεσιών δέχτηκε 8.968 τηλεφωνικά παράπονα (αυξημένα κατά 10,93% σε σχέση με το 2006) και 1.585 γραπτά παράπονα (αύξηση 9,46%).Τα 4 στα 10 παράπονα (το 43,09%) αφορούσε τις κάρτες και ακολουθούν τα δάνεια με ποσοστό 35,92%. Το 11,7% των παραπόνων είχε ως αντικείμενο τις καταθέσεις και το 6,72 τις επενδυτικές υπηρεσίες. Ως προς τις αιτίες που προκάλεσαν τα παράπονα ο κ. Φώσκολος ανέφερε ότι:Το 1 στα 2 παράπονα (49,58%) αφορούσε την αμφισβήτηση συναλλαγών και υπολογισμών, το 24,6% την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, το 16,16% την τραπεζική ή επενδυτική πρακτική και το 9,66%, έξοδα, επιτόκια, δυσμενή στοιχεία κλπ.Καθημερινά ο μεσολαβητής δέχεται 35-40 τηλεφωνικά παράπονα ή επισκέψεις και 15-20 γραπτά παράπονα.
Στο 62,5% των περιπτώσεων η διαφορά επιλύεται υπέρ του παραπονούμενου, στο 12,3% δίνεται συμβιβαστική λύση και το 25,4% επιλύεται υπέρ της τράπεζας ή της επενδυτικής εταιρείας (....)